Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (τα οποία εντάσσονται στις δράσεις του Κοινωνικού Σχολείου) 2014-2015


Δόντια γερά για χαρούμενα παιδιά (Α΄ τάξη)
Χειροτεχνικές κατασκευές και ζωγραφική για το στόμα και τα δόντια
Τραγούδια για τα δόντια
Δημιουργική γραφή – Το αλφάβητο των δοντιών
Κουκλοθέατρο με ανάλογο θέμα
Ανάγνωση σχετικών παραμυθιών
Συνεργασία με οδοντιάτρους και επίσκεψη στο σχολείο
  • Διατροφικές συνήθειες-Υγιεινή Διατροφή (Β΄ τάξη)
Κατασκευή διατροφικής πυραμίδας (κολάζ)
Δημιουργία αλφαβήτας της υγιεινής διατροφής
Ετοιμασία από το σπίτι υγιεινού πρωινού από όλους τους μαθητές και κατανάλωση στο σχολείο
Συζήτηση σε τακτά διαστήματα για «Τα μυστικά υγείας…για μικρούς μαθητές»
Συγγραφή και δραματοποίηση παραμυθιού με θέμα την υγιεινή διατροφή
Συμμετοχή στο πρόγραμμα «Βιβλία με ρόδες» με θέμα : Ταξίδια γεύσεων
Συμμετοχή στο πρόγραμμα «Γερά δόντια ….Καλύτερη υγεία»
Επίσκεψη από μέλη του Οδοντιατρικού συλλόγου Ηρακλείου στα πλαίσια του προγράμματος.
  • Κυκλοφοριακή αγωγή – Πρόληψη ατυχημάτων (Γ΄ τάξη)
Γνωριμία μέσων μεταφοράς μέσω οπτικοακουστικού υλικού
Ευαισθητοποίηση σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής
Υιοθέτηση σωστής συμπεριφοράς (ως πεζοί ή ποδηλάτες) για την πρόληψη ατυχημάτων και για τη γενικότερη ασφάλεια τους μέσα από θεατρικό παιχνίδι
Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
  • Υγιεινή μεσογειακή διατροφή (Δ΄ τάξη)
Γνωριμία-μελέτη των ομάδων τροφών και των θρεπτικών συστατικών τους
Γνωριμία με τη μεσογειακή και την κρητική διατροφή
Κατασκευή διατροφικής πυραμίδας
Υιοθέτηση σωστών διατροφικών συνηθειών
Κατασκευή διατροφικής πυραμίδας
  • Κυκλοφοριακή αγωγή – Πρόληψη ατυχημάτων
Γνωριμία μέσων μεταφοράς
Εφαρμογή του κώδικα οδικής κυκλοφορίας (Ως πεζοί, ως επιβάτες, ως ποδηλάτες)
Υιοθέτηση σωστής συμπεριφοράς για την ασφάλειά τους
  • Διατροφή και Υγεία (Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις)
Κατασκευή διατροφικής πυραμίδας
Δημιουργία πίνακα διατροφικής αξίας τροφίμων
Κατάρτιση εβδομαδιαίου προγράμματος υγιεινής διατροφής
Κατανάλωση φρούτων στο σχολείο
Επίσκεψη στο παραδοσιακό χωριό «Αρόλιθος» και παρακολούθηση εκπαιδευτικού
προγράμματος «Ψωμί και ελιά»
Συλλογή στοιχείων και πληροφοριών για τις διατροφικές συνήθειες των Βυζαντινών (Διαθεματική προσέγγιση μέσω Ιστορίας)
Συγγραφή σχετικού παραμυθιού

  • Πρόληψη και Αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού (όλες οι τάξεις του σχολείου)
Συμμετοχή στο πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας «Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού (ΣΒΕ) στους άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3».
Στο πρόγραμμα αυτό συμμετέχουν όλοι οι μαθητές του σχολείου ανάλογα με το ηλικιακό τους επίπεδο. Κατά τη διάρκειά του προγραμματίστηκαν :
Παρακολούθηση – στο Θεατρικό Σταθμό - των κινηματογραφικών ταινιών:
«Το σκυλί που σταμάτησε τον πόλεμο» στις 5 Φεβρουαρίου 2015 (Ε1, Ε2 και ΣΤ τάξεις) και
«Στις μύτες των ποδιών» στις 12 Φεβρουαρίου 2015 (Α1, Α2, Β1, Β2, Γ1, Γ2 και Δ΄ τάξεις)
Υιοθέτηση και εφαρμογή μεθόδων και πρακτικών για την πρόληψη της βίας και του εκφοβισμού στο σχολικό περιβάλλον.
Καθορισμός Ημέρας Μουσικής, Ημέρας Ζωγραφικής, Ημέρας Παιχνιδιών ώστε να διοχετευτεί η ένταση των παιδιών σε διάφορες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του διαλείμματος
Συμμετοχή εκπαιδευτικών σε βιωματικά εργαστήρια με τίτλο«Σχετίζομαι αλλά δεν εξαρτώμαι» και συγκεκριμένα :
Εξαρτήσεις στη ζωή μας (4-2-2015)
Πρόληψη παιδικής επιθετικότητας (18-2-2015)
Ένα «διαφορετικό» εργαστήρι για τη διαφορετικότητα (25-2-2015)
στα πλαίσια του Κοινωνικού σχολείου που διοργανώνουν το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων και το ΚΕΣΑΝ
Ομιλίες ειδικών επιστημόνων σε θέματα βίας και εκφοβισμού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEA ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

   Η ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ: https://40dimira.weebly.com/